Iced coffe and grapes

 
Nu är jag tillbaka på bloggen! Efter mycket firade av student och bal har jag en ny kamera i handen (Canon EOS 600D) så nu lär det bli uppdatering som vanligt. Dock har jag inte photoshop på denna datorn så ni får ursäkta att bilderna inte är redigerade, men det kommer senare.
Har lite recept att lägga ut på efterrätter från studenten också.
Just nu sitter jag ute i solen och njuter av lite vindruvor och iskaffe.
Jag gör mitt iskaffe så här:
 
1. Koka upp kaffe för hur mycket som behövs
2. Häll upp ca. 1/3 i ett glas och häll sedan på ca. 2/3 mjölk (som en latte)
3. Lägg sedan i ganska många isbitar, jag använde 12 st medium stolek för att det ska bli riktigt kallt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0